Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu při vývoji mobilní hry
Kroulíková, Veronika ; Hromek, Jan (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní práce je vytvoření plánu vedoucího k úspěšnému dokončení projektu zabývajícího se vývojem mobilní hry, přičemž dojde k následnému otestování tohoto modelu se zjištěním možnosti potenciálního startu nezávislého podnikání konkrétní zájmové organizace, a to bez nutnosti počáteční investice. Práce se nejprve zabývá popisem zájmové organizace a poté analýzou současného stavu podnikatelského trhu, na který tato skupina míří. V následující části je navržen konkrétní plán dle organizací stanovené strategie se zaměřením na vydání mobilní hry bez potřeby cíleného marketingu, jelikož byl tento produkt tvořen na míru pro komunitu, kterou si organizace vybudovala ještě před započetím realizace projektu.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na mezinárodní marketing v oblasti herního průmyslu. Zaměřuje se na pojetí, trendy a možnosti tvorby marketingové strategie na trhu s mikrotransakcemi. V teoretické části práce budou vymezeny základní pojmy a vytvořena teoretická východiska v oblasti marketingu mikrotransakcí, chování zákazníků a možnosti jejich zaujetí. V praktické a návrhové části bude vytvořen návrh marketingové strategie pro vyvíjenou hru autorem této práce na základě kvalitativního výzkumu a teoretické části, která má za účel zvýšit počet aktivně platících zákazníků za prémiové služby ve hrách.
Žabák: výuková hra v Unity
Šebová, Kateřina ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vytvořit mobilní hru s edukačními prvky týkající se flóry a mikrofauny poblíž vodních zdrojů v České republice. Hra se skládá z hlavní a vedlejších částí, kde v první zmíněné se hráč může volně pohybovat na vytvořené 3D mapě jako žába. Primárním cílem hráče je vyplnit album objevením nebo ulovením všech dostupných exemplářů české fauny a flóry. Vedlejší části se skládají z různých miniher na procvičení paměti, logického myšlení a rychlosti reakcí. Minihry jsou založeny na hrách Flappy bird, Frogger, Lights Out, Whack-A-Mole. Poslední tři minihry jsou digitální implementace pexesa, hlavolamu labyrint s kuličkou a jednoduché „zapamatuj&zopakuj“ hra. Výsledná aplikace je vytvořená za pomoci herního vývojářského enginu Unity.
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Využití nástrojů projektového managementu při vývoji mobilní hry
Kroulíková, Veronika ; Hromek, Jan (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní práce je vytvoření plánu vedoucího k úspěšnému dokončení projektu zabývajícího se vývojem mobilní hry, přičemž dojde k následnému otestování tohoto modelu se zjištěním možnosti potenciálního startu nezávislého podnikání konkrétní zájmové organizace, a to bez nutnosti počáteční investice. Práce se nejprve zabývá popisem zájmové organizace a poté analýzou současného stavu podnikatelského trhu, na který tato skupina míří. V následující části je navržen konkrétní plán dle organizací stanovené strategie se zaměřením na vydání mobilní hry bez potřeby cíleného marketingu, jelikož byl tento produkt tvořen na míru pro komunitu, kterou si organizace vybudovala ještě před započetím realizace projektu.
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na mezinárodní marketing v oblasti herního průmyslu. Zaměřuje se na pojetí, trendy a možnosti tvorby marketingové strategie na trhu s mikrotransakcemi. V teoretické části práce budou vymezeny základní pojmy a vytvořena teoretická východiska v oblasti marketingu mikrotransakcí, chování zákazníků a možnosti jejich zaujetí. V praktické a návrhové části bude vytvořen návrh marketingové strategie pro vyvíjenou hru autorem této práce na základě kvalitativního výzkumu a teoretické části, která má za účel zvýšit počet aktivně platících zákazníků za prémiové služby ve hrách.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Vývoj mobilní aplikace v herním průmyslu
Horňák, Miroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá návrhem a procesem vývoje mobilní hry. Hlavním cílem práce je nastínit proces vývoje a návrhu mobilní hry pro více hráčů. Včetně stanovení cílů hry, způsobů monetizace a návrhu uživatelského rozhraní. Dalším cílem je ukázat možnosti při vývoji hry a její úskalí. Vše je pak demonstrováno na hře, které využívá poznatků obsažených v této práci. Nedílnou součástí práce je představení jednotlivých operačních systémů a nástrojů běžně používaných při vývoji nejen mobilních her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.